Horeca

Een cocktail bij The Pharmacy Antwerpen

Een cocktail bij The Pharmacy AntwerpenLees meer over Cocktailbar The Pharmacy komt naar Antwerpen


meer over:

Cocktailbar The Pharmacy komt naar Antwerpen

The Pharmacy, de bekende cocktailbar uit Knokke van de al even bekende familie Van Ongevalle, opent een zaak in Antwerpen.

"De nieuwe locatie bevindt zich in Park den Brandt en houden we nog lichtjes geheim, geheel volgens de speakeasy stijl van de bar in Knokke." aldus Hannah Van Ongevalle.

Een cocktail bij The Pharmacy Antwerpen



meer over:

Hoboken zoekt uitbater pop-upzomerbar aan Oranjerie

Het district Hoboken zoekt gemotiveerde kandidaten om een zomerbar met groot terras uit te baten in het paviljoen van de Oranjerie in park Sorghvliedt (Marneflaan). ?



2017: het toerisme in Antwerpen neemt een hoge vlucht

Het toerisme floreert in Antwerpen. Uit de reeds beschikbare hotelcijfers blijkt dat 2017 op vlak van overnachtingen een sterk jaar is geweest. Met een 1,7% hogere bezettingsgraad en een gemiddelde kamerprijs die 4,2% hoger ligt, herstelt de hotelsector zich na een bewogen 2016. Op bevestigende cijfers van de FOD Economie is het voorlopig nog wachten. De stad wil deze stijgende trend  verder  doortrekken in 2018 naar het voorbeeld van het recordjaar 2015. Toen lag de gemiddelde bezetting op 76,1%.



WK 2018: afspraken voor schermen op horeca-terrassen en supportersdorpen

De stad verwacht tal van initiatieven in Antwerpen wanneer de Rode Duivels spelen op het wereldkampioenschap voetbal in 2018. Veel horecagelegenheden zullen schermen op hun terras willen plaatsen voor de live-uitzendingen. Verder verwacht de stad aanvragen van evenementenorganisatoren voor supportersdorpen met grote schermen. Opdat de Antwerpenaars optimaal kunnen genieten van het WK, keurde het college vandaag het concept voor de beleving van het wereldkampioenschap voetbal 2018 goed met daarin duidelijke afspraken.



Stad biedt startende winkeliers en horeca-uitbaters professionele coachingsessie in eigen zaak

Om startende ondernemers in detailhandel en horeca op weg te helpen, biedt de stad Antwerpen hen een coachingsessie op maat aan. De starter kiest een sessie uit het online beschikbare aanbod, en de coach in kwestie komt langs om tools en tips aan te reiken. De stad wil met deze begeleiding op maat een bijdrage leveren aan de verdere professionalisering van de handelszaken in de verschillende districten.



Antwerpse start-up lanceert uniek online platform voor horeca en personeel

Antwerpen, 12 augustus 2015 – Vandaag lanceerde de Antwerpse start-up Forganiser het unieke en vernieuwende softwaresysteem Forganiser™ op ‘t Schoon Verdiep in het stadhuis van Antwerpen. Forganiser™ is een online platform dat horecabedrijven en personeel op een uiterst flexibele manier met elkaar in contact brengt en alle bijhorende formaliteiten online in orde brengt. Hiermee speelt Forganiser handig in op de nieuwe uitdagingen waarmee de horecasector te maken krijgt naar aanleiding van o.a. de invoering van het witte-kassa-systeem.




meer over:

Gigi Il Bullo logo

Gigi Il Bullo logo


Gigi il Bullo

Rating: 4.3 op 5 (6 stemmen)

Gigi il Bullo is een hedendaags Italiaans restaurant waar ze moderne gerechten met een intense, authentiek smaak serveren. 

Chef Dario Puglia behoort tot het select gezelschap van de culinaire Gelinaz groep. 

Je kan kiezen voor een 4- of 6-gangenmenu al dan niet met aangepaste wijnen.


Categorie: 
Horeca
Soort Horeca: 
Restaurant
Soort keuken: 
italiaans
Gigi Il Bullo logo
Straatnaam & Huisnummer: 
Leopold de Waelstraat 9
2000 Antwerpen
Telefoon: 
03 295 66 27
Openingsdagen: 
Maandag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Openingsuren: 
Open van 12 tot 14u en van 18 tot 22u Zatedagmiddag gesloten
Extra info: 
Terras
4.333335
Rating: 4.3 op 5 (6 stemmen)
wijk: 
Zuid




Adres

Leopold de Waelstraat 9
2000 Antwerpen

Contact

Tel: 03 295 66 27
Website

Openingsdagen

       
MaDiWoDoVrZaZo



10000 euro voor De Uitdaging

Op maandag 26 november organiseerde de stad Antwerpen ‘Tête-à-tête’ voor handelaars en horeca-uitbaters. De Uitdaging, de jaarlijkse wedstrijd om handelaarsverenigingen die een creatief en origineel project indienen te belonen, werd er gelanceerd. Tegelijk werd De Gouden Glimlach in de kijker gezet, de wedstrijd voor de verkiezing van de beste buurtwinkel.

Netwerken op ‘Tête-à-tête’




Inhoud syndiceren

Deals

Volg ons op Facebook