geboorteakte

Dienst burgerlijke stand voortaan op afspraak

Vanaf 17 juni werkt de dienst burgerlijke stand van het district Antwerpen voor een groot aantal producten op afspraak. Een afspraak maken kan op een eenvoudige manier en betekent een kwaliteitsvollere dienstverlening naar de klant.

Bij de burgerlijke stand kan de Antwerpenaar terecht voor uiteenlopende diensten zoals erkenning geboorte, nationaliteitsaanvraag, huwelijk, naamswijziging, adoptie, … Stuk voor stuk ingrijpende gebeurtenissen die een meer persoonlijke aanpak vragen.



Vraag je digitale geboorteakte gratis op

Vanaf 6 juli 2012 kan de Antwerpenaar volledig digitaal een aantal officiële documenten van de stad bekomen.

In het vernieuwde e-loket kunnen burgers met hun elektronische identiteitskaart of token documenten aanvragen die dan afgeleverd worden via mail. Deze volledig automatische en kosteloze dienstverlening kan in alle vertrouwen gebruikt worden, ze voldoet namelijk aan strenge veiligheidsvoorwaarden. Via een digitale handtekening of stempel wordt de echtheid van het document aangetoond.



meer over:
Inhoud syndiceren

Deals

Volg ons op Facebook