reclame

Atypisch Antwerpen, nieuwe stadsmarketing

De voorbije jaren heeft de Antwerpse citymarketing de Antwerpenaars opnieuw trots gemaakt op hun stad. Nu wil het stadsbestuur de kwaliteiten van Antwerpen ook promoten buiten de stadsgrenzen. Daarbij staan vier thema’s centraal: stad aan de stroom, innovatieve kennisstad, creatieve stad en metropool op mensenmaat. De vier thema’s komen samen in één beeld: Antwerpen is een stad vol dingen die ‘net iets anders zijn dan elders’. ‘Atypisch Antwerpen’ wordt het unieke profiel waarmee de stad naar buiten zal treden.



meer over:

foto: © Liesbeth Knaeps

foto: © Liesbeth KnaepsLees meer over Het Nest stelt campagne rond jong artistiek talent voor


Meer mannelijk bloot op reclamepanelen

Niet vrouwelijk bloot maar wel mannelijk naakt is aan een opmars bezig in de reclamewereld. Vooral de opkomst van cosmetische producten voor mannen zorgt voor meer (half)naakte mannen in het straatbeeld, zegthet reclamebureau Euro RSCG.




Inhoud syndiceren

Deals

Volg ons op Facebook