Blyde, nieuw PR bureau op het Zuid

  
Deze maand vestigt een gloednieuw public relations bureau zich op het Zuid in Antwerpen. Blyde is de naam en is opgericht door het bekende Amsterdamse bureau Het PR Bureau in samenwerking met Ann Peeters. Ann bouwde ruime ervaring op in de communicatie- en PR-sector en koos er bewust voor om nu de PR-weg in te slaan. Blyde is een full service PR-bureau actief in lifestyle, entertainment, tech, fashion, design, FMCG, dienstverlening en gezondheidszorg. Het bureau onderscheidt zich door zijn persoonlijke aanpak op maat voor de klant in combinatie met de back-up van een uitgebreid, multidisciplinair team én Benelux-netwerk via haar Nederlandse zusterbedrijf “Het PR Bureau”.

De lancering van Blyde in België is een gevolg van de expansie van het bekende en succesvolle Amsterdamse bureau Het PR Bureau. In Ann Peeters vond Het PR Bureau een ambitieuze partner die de voorbije 12 jaar ruime ervaring opbouwde in de PR- en communicatiewereld. Eerst aan bedrijfszijde, later aan bureauzijde en de voorbije 5 jaar als freelancer en interim manager. Maar voortaan als Managing Director van Blyde dus.

Dankzij deze Belgisch-Nederlandse samenwerking kan Blyde zich op twee manieren onderscheiden.

Enerzijds is Blyde een klein PR bureau en kan het zijn klanten een persoonlijke aanpak op maat bieden, waarbij de lijntjes tussen de klant en de media erg kort gehouden worden. Anderzijds kan Blyde steunen op een uitgebreid en multidisciplinair team in Nederland. Hierdoor kan Blyde zijn klanten bovendien PR-ondersteuning op Benelux-niveau bieden.

Samengevat: Blyde heeft alle troeven van een klein PR-bureau gecombineerd met de voordelen van een groot, uitgebouwd kantoor. Een klein groot bureau dus.

Blyde is een full service PR-bureau actief in lifestyle, entertainment, tech, fashion, design, FMCG, dienstverlening en gezondheidszorg. In deze sectoren biedt het zijn klanten PR-ondersteuning van strategie tot uitvoering en zet het zowel traditionele als minder traditionele PR-middelen in. Denk bij dat laatste o.a. aan influencer PR, guerrilla stunts en social media campagnes.

“Ik geloof erg sterk in de inzet van PR – al dan niet als deel van een mediamix - om een waardevolle boodschap bij haar doelgroep te brengen,” zegt Ann Peeters. “Een verhaal dat op een juiste manier wordt opgepikt én doorverteld, wint aan kracht en biedt een grote ROI aan bedrijven en merken. Bovendien moeten we inspelen op het veranderende medialandschap waarbij bijvoorbeeld louter adverteren in print niet langer voldoende is om boven het lawaai uit te stijgen. Vandaar mijn keuze voor PR en Blyde.”
Ann Peeters



meer over:
Mensen die deze pagina bekeken vonden dit ook interessant:

Foto's van Blyde, nieuw PR bureau op het Zuid

Deals

Volg ons op Facebook