Antwerps communicatiebureau in de bres voor Maithili

  
Brandhome foundation, de non-profit organisatie van branding agency Brandhome, lanceert een fundraising campagne voor de 12-jarige Maithili Vanhille, een meisje met een zeldzame hersentumor. De ouders van het meisje willen er alles aan doen om hun dochter te redden. Een revolutionaire succesvolle behandeling in Mexico kost helaas handenvol geld. Brandhome foundation hoopt via de campagne voldoende geld in te zamelen voor Maithili. Want je vermogen, inkomen of status zou je overlevingskansen niet mogen bepalen. Toch blijkt dat zo te zijn. 

Maithili heeft DIPG, een zeldzame hersenstamtumor. De dokters in België hebben de hoop opgegeven. Haar laatste kans is een gerenommeerde behandeling in Mexico, maar daar hangt een prijskaartje aan vast: 70.000 euro. Een bedrag dat Maithili’s familie niet op tafel kan leggen. Brandhome foundation werd geconfronteerd met haar verhaal en kon niet bij de pakken blijven zitten.

“We waren verbijsterd toen we hoorden dat de overheid en andere instanties niet tussen kwamen in de behandelingskosten van Maithili. Daarom besloten we het heft in eigen handen te nemen en zélf te helpen,” aldus Saskia Spruijt, Account Manager van Brandhome. De Brandhome foundation ontwikkelde samen met enkele van haar partners een fundraising campagne en -website voor Maithili. ”We zijn met heel het team al enkele weken intensief bezig met het opzetten van de fundraising campagne en het organiseren van een filmevent in Kinepolis Antwerpen. Hiermee hopen we voldoende geld in te zamelen voor Maithili’s behandelingen,” zegt Saskia Spruijt van Brandhome.

Sam Vanhille, de vader van Maithili is alvast enorm blij met de inspanningen van Brandhome: “Je kan je als vader neerleggen bij een behandeling die niet aanslaat, maar je kan je niet neerleggen bij een behandeling die te duur is. Ik ben de Brandhome foundation dan ook heel dankbaar voor deze campagne. De voorlopige resultaten van Maithili’s behandeling zien er positief uit. Dankzij de eerste donaties zijn we al met de behandeling gestart en het gaat de goede richting uit. Aangezien elke behandeling 15.000 euro kost, is het helaas afwachten hoe ver we

geraken in onze strijd tegen haar levensbedreigende ziekte. Geld maakt niet gelukkig, maar je kind verliezen door geldgebrek is onmenselijk.”

Meer informatie over Maithili en de fundraising campagne vind je op www.maithili.be
Doneren kan op BE09 0682 4746 9457 op naam van Brandhome foundation vzw.

Maithili kan je steun gebruiken, doneer vandaag!



meer over:

Geef jouw mening

 

Foto's van Antwerps communicatiebureau in de bres voor Maithili

Deals

Volg ons op Facebook